سرویس : وبلاگستان
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲ - ۱۱:۴۵
شناسه خبر: ۴۲۶۳۳۱
 
اعتدال آمریکائی، با ادبیات ته دره!!
انسان حیرت می کند از این جماعت بی کفایت، که شعارشان "ما نمی توانیم" است! این جماعت لیبرال و غربزده برای باز کردن پای دشمنان به کشور تلاش دارد، ریل نظام اسلامی را به سوی قبله آمال خود یعنی آمریکا تغییر دهد

به گزارش ندای هیرمند به نقل از سیستان آنلاین ،

به نام خدا و برای خدا

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و از نردانی که در خدمت جریان کثیف زر و زور و تزویر است، می گوید: «کشوری که بهy ته درّه برده شده، حال چند پله بالاتر آمده و هنوز ته درّه است، اتفاقی که در تورم سال 91 و 92 انجام شد و رکود حاصل از آن درآمد سرانه مردم را به قدری کاهش داد که دولت هر چه تلاش می‌کند، تاکنون نتوانسته آنچنان که باید جبران نماید.»

انسان حیرت می کند از این جماعت بی کفایت، که شعارشان "ما نمی توانیم" است! این جماعت لیبرال و غربزده برای باز کردن پای دشمنان اصلی انقلاب به کشور و جا انداختن پروژه محمود سریع القلم، دوست شفیق و یار همیشگی جناب روحانی در مرکز استرتژیک مجمع تشخیص مصلحت، که تلاش دارد، ریل نظام اسلامی را به سوی قبله آمال خود یعنی آمریکا تغییر دهد و لذا جریان زر و زور و تزویر برای ترساندن ملت ایران و اخذ رأی مجدد آنان در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تلاش می نمایند تا وضعیت کشور مقتدر و پیروز ایران در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی را در سیاه و تِه دره نوکر صفتی خود نشان دهند.

مردم صبور و غیور ایران اسلامی از تفکر ذلیلانه "ما نمی توانیم" سئوال دارند؛ مگر شما نگفتید؛ با کلید اعتدال برنامه صد روزه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دارید؟! مگر رئیس جمهور نگفت، با رفع تحریمها همه مشکلات کشور از آب آشامیدنی تا مشکل بانکها و ریزگردها را بعد از توافق هسته ای حل می نماید؟! پس حالا که برجام آمده و به قول شما تحریمها لغو شده، پس طرح داعای مزخرف کشور ته دره ای، با چه هدفی مطرح می شود؟!

اگر بر اساس سخنان جهانگیری بپذیریم که کشور در سالهای 91 و 92 به ته دره سقوط کرده، باید گفت؛ ایشان بخوبی می داند که برخی از خاندان هاشمی رفسنجانی در اوج فتنه سال 88 همانند 30 نفر منافقی که اخیراً از آقای ترامپ، تحریم بیشتر مردم ایران را خواسته اند، فرزند رفسنجانی هم در فتنه 88 درخواست تحریم بیشتر را از آمریکائیها تقاضا نمود!

دولت راستگویان! که جناب روحانی در تازه ترین گفتگوی زنده تلوزیونی ادعادی راستگوئی! را دارد، باید به ملت ایران پاسخ دهند؛مردم حقوقهای نجومی شما را باور کنند، یا اینکه کشور در ته دره دارد را ؟! ملت ثروتهای 1000 میلیارد تومانی برخی وزراء جناب روحانی را باور کنند، یا در ته دره بودن را؟! ملت خانه های چند ده میلیارد تومانی رئیس جمهور و برخی دیگر از دولتیان را باور کنند، یا اینکه کشور در ته دره قرار گرفته را؟!

این روزها سئوال مردم این است؛ اگر کشور در ته دره قرار دارد بر چه مبنایی هزینه های نهاد ریاست جمهوری در دولت اعتدال نسبت به دولت گذشته دو برابر شده است؟! مردم ایران واقعآ با این حرکات مشکوک و منافقانه جماعت لیبرال، دچار سرگردانی شده اند؛ رونمائی از حقوق شهروندی را باور کنند و یا ورود دستگاههای امنیتی بدون مجوز را که برای شنود تماسهای مردم و نمایندگانشان، آنهم بوسیله نیروهای اخراجی دستگاه های امنیتی؟!6

دولت اعتدال بداند! نظام اسلامی ایران در سخت ترین شرایط دفاع مقدس در ته دره قرار نگرفت، زیرا حضرت روح الله کشور را از ته دره وابستگی خارج و به استقلال رساند و ثمره آن صدها هزار شهید، رشد علمی خیره کننده، سلولهای بنیادی، پیشرفتهای هوا فضا، تأمین امنیت پایدار ایران، رسیدن به چرخه کامل سوخت هسته ای، گسترش خدمات عمومی به دور ترین نقاط کشور، حضور مردم در انتخابات مختلف و راهپیمایی در حمایت از نظام اسلامی، دفاع از مظلومین مسلمان در اقصی نقاط جهان، آنهم در برابر قدرتهای استکباری، نشستن کشورهای قدرتمند جهان در پای میز مذاکرات هسته ای در مقابل ایران و ... صدها مورد پیشرفت خیره کننده دیگر، از نقاط قوت و برجسته جمهوری اسلامی است و لذا جریان زر و زور و تزویر،منافقانه چشم خود را بر روی عظمت نظام اسلامی بسته و زبان ذلت باز کرده و به دشمن گرا می دهند، که "ما نمی توانیم" و مذبوحانه ایران را در ته دره نشان می دهند!!!!!

والسلام

 

ارسال به شبکه های اجتماعی
کلید واژه های مطلب:
ارسال نظر
ارسال
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
نظرات
محمدامین ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۷
0
0
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
نظر شما :    
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
  • باسلام وتشکر از عزیزان دلسوزی که برخلاف کسانی که بخاطر هم سو بودن باجریان اعتدال آمریکایی چشم برحقایق جامعه بسته اندحرف دل مردم مظلوم جامعه را به گوش سردمداران زر وزور می رسانند واین خیانت کاران به ملت بدانند مردم پاسخ دهن کجی های آنان را در انتخابات 96خوامند داد انشاالله

آخرین اخبار

۱۳۹۷/۹/۲۰ - ۱۸:۳۴
به زیر کشت رفتن سه هزار هکتار از اراضی حاشیه چاهک ها در هیرمند
کارگروه آب،کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان هیرمند با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری هیرمند برگزار شد.
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۱۰:۳۴
بیماران نیازمند شهرستان هیرمند ویزیت رایگان شدند
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید صفر سارانی گفت : در قالب طرح شهید رهنمون و کمک به بیماران کم بزاعت ، بیماران نیازمند در روستای شندل بخش مرکزی به صورت رایگان ویزیت شدند.
۱۳۹۷/۹/۱۹ - ۱۰:۰۲
متهم به قتل مرد 53 سال در هیرمند دستگیر شد
فرمانده انتظامی هیرمند :روز چهارشنبه چهاردهم آذرماه یک فقره مرگ مشکوک در روستای سنجرانی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی میلک برای بررسی موضوع وارد عمل شدند...
۱۳۹۷/۹/۱۸ - ۰۹:۰۹
۲ و نیم درصد بودجه کشور به حوزه فرهنگ اختصاص دارد/سیستان و بلوچستان، تاریخچه ایران است/نگاه مسئولان به این استان متفاوت تر باشد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان تاریخچه ایران است گفت: نگاه مسئولان به این استان باید متفاوت از سایر نقاط باشد.
۱۳۹۷/۹/۱۸ - ۰۹:۰۱
دانشجویان باید آرمان های اسلامی و ملی خویش سرلوحه خود قرار دهند
ملاشاهی کارشناس مسائل سیاسی: 16 آذر ماه یادآور رشادت دانشجویانی است که با نثار خون خود از کیان کشور در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان دفاع کردند تا در راه رسیدن به استقلال کشور پیام آزادیخوا...
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۱۳:۵۴
سرما تا اواسط هفته میهمان سیستان وبلوچستان است/ زابل خنک ترین شهر استان شد
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: تا اواسط هفته با کاهش دما به ویژه در نواحی مرکزی و برخی نواحی شمالی استان مواجه هستیم.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۱۳:۴۸
حادثه تروریستی چابهار نشانه طینت شیطانی دشمنان است/این تحرکات بی جواب نخواهد ماند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان میهن اسلامی ایران از دیرباز با اقدامات خصمانه متفاوت، دشمنی دیرینه خود را با این مرز و بوم نشان داده اند.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۹:۱۷
کارگران بازارچه قرقری خواستار افزایش دستمزد شدند
کارگران و غرفه داران بازارچه مرزی گمشاد با اردشیر اربابزهی بخشدار قرقری دیدار و گفتگو کردند.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۸:۴۹
آغاز طرح واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام سبک در هیرمند
هفتاد هزار راس دام سبک شهرستان هیرمند در راستای پیشگیری از این بیماری واکسینه خواهند شد.
۱۳۹۷/۹/۱۶ - ۲۲:۱۲
عملیات های کوردلانه تروریست ها راهی به جایی نخواهد برد
امروز همه سرکردگان گروهک های تکفیری و تروریستی با دو بال کثیف آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی و سعودی حمایت می شوند.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۷/۹/۱۸ - ۰۹:۰۱
دانشجویان باید آرمان های اسلامی و ملی خویش سرلوحه خود قرار دهند
ملاشاهی کارشناس مسائل سیاسی: 16 آذر ماه یادآور رشادت دانشجویانی است که با نثار خون خود از کیان کشور در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان دفاع کردند تا در راه رسیدن به استقلال کشور پیام آزادیخوا...
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۱۳:۵۴
سرما تا اواسط هفته میهمان سیستان وبلوچستان است/ زابل خنک ترین شهر استان شد
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: تا اواسط هفته با کاهش دما به ویژه در نواحی مرکزی و برخی نواحی شمالی استان مواجه هستیم.
۱۳۹۷/۹/۱۶ - ۲۲:۱۲
عملیات های کوردلانه تروریست ها راهی به جایی نخواهد برد
امروز همه سرکردگان گروهک های تکفیری و تروریستی با دو بال کثیف آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی و سعودی حمایت می شوند.
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۱۰:۱۴
اختلافات گذشته باعث قتل یک نفر در هیرمند شد
بر اثر اختلافات و درگیری قبلی در یکی از روستاهای جنوب شهرستان هیرمند ظهر دیروز باعث درگیری و قتل یک نفر شد.
۱۳۹۷/۹/۱۴ - ۰۸:۳۶
سیلندر گاز توسط 14 خودرو در اماکن مشخص توزیع می شود/تخلفات گران فروشی اعلام شود
در حال حاضر با ۱۴ دستگاه خودرو نیسان و خاور سیلندر گاز در اماکن مشخص شده سطح شهرستان بین مردم توزیع می شود.
۱۳۹۷/۹/۱۸ - ۰۹:۰۹
۲ و نیم درصد بودجه کشور به حوزه فرهنگ اختصاص دارد/سیستان و بلوچستان، تاریخچه ایران است/نگاه مسئولان به این استان متفاوت تر باشد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان تاریخچه ایران است گفت: نگاه مسئولان به این استان باید متفاوت از سایر نقاط باشد.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۱۳:۴۸
حادثه تروریستی چابهار نشانه طینت شیطانی دشمنان است/این تحرکات بی جواب نخواهد ماند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان میهن اسلامی ایران از دیرباز با اقدامات خصمانه متفاوت، دشمنی دیرینه خود را با این مرز و بوم نشان داده اند.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۹:۱۷
کارگران بازارچه قرقری خواستار افزایش دستمزد شدند
کارگران و غرفه داران بازارچه مرزی گمشاد با اردشیر اربابزهی بخشدار قرقری دیدار و گفتگو کردند.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۸:۴۹
آغاز طرح واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام سبک در هیرمند
هفتاد هزار راس دام سبک شهرستان هیرمند در راستای پیشگیری از این بیماری واکسینه خواهند شد.
۱۳۹۷/۹/۱۴ - ۱۳:۱۰
تحمل تحریم ها برای صنعتگر و معدنکار سخت است اما ما را از پای در نخواهد آورد
امیر نور مندی گفت : در خصوص مقابله با تحريم ها بايد بگويم كه تحمل تحريم ها براي صنعت و صنعت گران، سخت است اما ما را از پاي در نخواهد آورد بی شک راهكارهاي برون رفت از تحريم ها را خواهیم یافت و از این ج...